Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 21 iulie 2010

old hollywood


Cand am terminat liceul , am avut de predat un atestat in engleza cu o tema la alegere.
Tema aleasa de mine a fost Hollywood-the golden age.De ce am ales aceasta tema? Bineinteles datorita eternei fascinatii fata de superbele actrite. Anii '40-'50
inca fascineaza designerii si inca exercita o influenta in make up.Si cum sa nu influenteze inca, cu tenul perfect, fara nici o imperfectiune, buze rosii ca focul si ochi usor conturati? Ca dovada si anul acesta acest machiaj este inca in fruntea tendintelor, poate mai mult ca niciodata,de la Dolce&Gabbana pana la studente grabite care se plimba pe strazile Bucurestiului , rujul rosu este un must anul acesta. Eu sunt un mare fan si il folosesc de fiecare data cand am ocazia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu